مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-14سياسي

اجرای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی در روستای هدف گردشگری قلعه نو


مدیر امور آب و فاضلاب زهک از اجرای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی در روستای هدف گردشگری قلعه نو سیستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور آب و فاضلاب زهک از اجرای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی در روستای هدف گردشگری قلعه نو سیستان خبر داد.

محمود بامری معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان زهک، صیادی بخشدار جزینک و غلامحسین لکزاییان پور به اتفاق دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای قلعه نو، امروز پنجشنبه 23 آذر از وضعیت دفع فاضلاب و آبهای سطحی در این روستا بازدید کردند.

در این بازدید دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای قلعه نو خواستار اجرای طرح جمع آوری فاضلاب در این روستا شده و با توجه به سبک معماری خانه ها در این روستا و قرار گرفتن بخشی از روستا در روی دشت، جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب خانگی را بزرگترین چالش موجود در روستای قلعه نو ذکر کردند.

محمود بامری معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان زهک نیز در این بازدید در جمع ریش سفیدان و اعضای شورای اسلامی روستای قلعه نو، ضمن اشاره به پیگیری فرمانداری و شرکت آب و فاضلاب استان، جهت تأمین اعتبار برای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی روستای هدف گردشگری قلعه نو، در کوتاه مدت خواستار رفع مشکل جمع آوری فاضلاب و آبهای سطحی در این روستا، با لوله گذاری و انتقال بخشی از فاضلاب جاری در معابر عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی در روستای هدف گردشگری قلعه نو

اجرای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی در روستای هدف گردشگری قلعه نو