مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-16سياسي

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول/ پایان خاموشی با تدبیر دولت


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان با بیان اینکه خاموشی های سال 1400 هیچگاه فراموش نمی شوند، اظهار کرد: ما در سال 1400 بین دو الی سه نوبت در روز 6 تا 8 ساعت خاموشی داشتیم که در سفر اول هیئت دولت سیزدهم به استان 100 برنامه عملیاتی جهت بهبود وضعیت تا تابستان 1401 در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان با بیان اینکه خاموشی های سال 1400 هیچگاه فراموش نمی شوند، اظهار کرد: ما در سال 1400 بین دو الی سه نوبت در روز 6 تا 8 ساعت خاموشی داشتیم که در سفر اول هیئت دولت سیزدهم به استان 100 برنامه عملیاتی جهت بهبود وضعیت تا تابستان 1401 در دستور کار قرار گرفت.

سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تعمیرات همه نیروگاه ها قبل از شروع فصل گرما تمام شده و به مدار آمدند، اظهار کرد: تمامی این نیروگاه ها کمک شایانی به تأمین برق استان کرده که افزایش نیروگاه های جدید و مدیریت مصرف با اجرای طرح های تشویقی برای مشترکین خانگی، اداری، کشاورزی و صنعتی گام مهمی در جهت بهبود وضعیت در فصل گرما بود.

وی به اجرای طرح های ویژه مشترکین خانگی پرداخت و گفت: طرح یک مساوی با بیست باعث شد برخی مشترکین تا مبلغ 300 میلیون ریال پاداش دریافت کنند، باید در نظر داشت کمک های دولت در زمینه تولید، تعمیر و تأمین به موقع برق در مشترکین خانگی، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول/ پایان خاموشی با تدبیر دولت

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول/ پایان خاموشی با تدبیر دولت