مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-06حوادث

انواع کالای قاچاق به ارزش 487 میلیارد ریال در هرمزگان کشف شد


انواع کالای قاچاق به ارزش 487 میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی این استان در شانزدهمین طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا و کشف شد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش 487 میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی این استان در شانزدهمین طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا و کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (پانزدهم آذرماه)، با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی استان طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های سوخت را به مدت 72 ساعت در استان اجرا کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، 93 دستگاه خودروی شوتی و حامل قاچاق را در استان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: همچنین در این راستا انواع کالا شامل 2 دستگاه خودرو لوکس، 2 دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق، یک تُن فرآورده شیلاتی، مقدار 437 هزار لیتر سوخت قاچاق، تعداد 96 راس احشام، یک دستگاه جرثقیل، 9 عدد لوازم کوهنوردی، یک دستگاه صنعتی برش چوب، تعداد هشت هزار و 244 بطری نوشیدنی خارجی، تعداد 12 حلقه لاستیک و یک دستگاه یخچال قاچاق در این طرح کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع کالای قاچاق به ارزش 487 میلیارد ریال در هرمزگان کشف شد

انواع کالای قاچاق به ارزش 487 میلیارد ریال در هرمزگان کشف شد