مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-27حوادث

چه مجازاتی در انتظار قاتل گربه های شهرزیبا است؟


رسیدگی به پرونده زن تنهایی که به طرز فجیعی گربه های محل را می کشت، بار دیگر ضرورت اجرای قوانین و لزوم پشتوانه اجرایی برای پیشگیری از حیوان آزاری را گوشزد می کند.

-   بر اساس اظهارات همسایه ها، این خانم گربه ها را از طبقه پنجم به پایین پرتاب می کرده، تعدادی را سلاخی و بعضی از آن ها را زنده زنده در فریزر خانه اش قرار می داد.

پس از مشاهده این صحنه توسط اهالی محله شهرزیبا این موضوع با کلانتری مطرح شد و ماموران برای بررسی دقیق این ماجرای وارد صحنه شدند.

ماموران با ورود به خانه، با جسد گربه های زیادی روبرو شدند که هر کدام به طرز دلخراشی کشته شده بودند، پس از این موضوع متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

  مجازات این زن چیست؟  پس از دستگیری این زن که تنها هم زندگی می کرد، کارآگاهان متوجه شدند در سوابق این متهم بیماری اعصاب و روان مشهود است.

با این حال این زن پس از مدتی آزاد شد اما قرار است همسایه ها با مراجعه به دادسرای محل از این زن بخاطر گربه کشی شکایت کنند.

شکایت از این زن مجرای قانونی دارد اما باید دید قانون دراین باره این فرد چه می گوید و مجازات فردی که چنین اقدامی انجام داده چگونه است؟ منصوری یکی از وکلای پایه یک دادگستری در این باره به فارس می گوید: به طور کلی کشتن و آزار واذیت حیوانات جایز نیست مگر برای شکار مجاز یا حیوانات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه مجازاتی در انتظار قاتل گربه های شهرزیبا است؟

چه مجازاتی در انتظار قاتل گربه های شهرزیبا است؟