مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:012023-12-14اقتصادي

معرفی طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص نقشِ طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین گفت: یکی از راهکارهای موجود برنامه ریزی و ارائه طرح با رویکرد کاربردی و براساس نیازها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری اظهار کرد: این کنفرانس در دوران مختلف به صورت موضوعی عمل کرده و به موضوعات مرتبط با وزارت راه و شهرسازی نیز پرداخته شده است.

وی افزود: امسال هماهنگی های لازم بعمل آمد تا در راستای اجرای طرح جامع کلانشهر اصفهان، همزمان با برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری، نقد و بررسی در رابطه با این طرح انجام تا بتوان نقشه راه مناسبی برای آینده شهر اصفهان داشته باشیم.

قاری قرآن در خصوص نقشِ طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین در پوشش چالش های مختلف شهری بیان کرد: در تمامی کلانشهرها چالش های متعددی وجود دارد و یکی از راهکارهای موجود برنامه ریزی و ارائه طرح توسط برنامه ریزان برای دوره های زمانی مشخص متناسب با ظاهر شدن مشکلات است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براین اساس یکی از قالب های اساسی که برای برنامه ریزی شهری مطرح است طرح جامع شهری است که به روش های متعددی قابل تهیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین

معرفی طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین