مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-28دانش

آغاز ساخت واحد فرآوری بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن صابری رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: در هفته جاری و همزمان با هفته بسیج که یک روز آن با عنوان بسیج، - رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از آغاز ساخت ساختمان واحد فرآوری بافت این مرکز در واحد پرند دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن صابری رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: در هفته جاری و همزمان با هفته بسیج که یک روز آن با عنوان بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر نامگذاری شده بود، احداث ساختمان واحد فرآوری بافت مرکز تحقیقات با همکاری و مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد پرند این دانشگاه آغاز شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرآوری بافت های برداشتی توسط دو شرکت خصوصی انجام و محصولات تولیدی آن در اختیار بیماران قرار می گیرد که با توجه به عدم تأمین نیاز های کشور در برخی زمینه ها، با راه اندازی و آغاز به کار واحد فرآوری بافت مرکز تحقیقات، این واحد می تواند محصولات تولیدی حاصل از بافت ها همچون پودر استخوان، دریچه های قلبی، رباط ها و تاندون ها و … را فرآوری و در اختیار بیماران نیازمند قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه محصولات حاصل از فرآوری بافت در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: برداشت، فرآوری و تولید محصولاتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت واحد فرآوری بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

آغاز ساخت واحد فرآوری بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی