مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-23سياسي

کنگره شهدای دانشجو معلم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری کنگره استانی شهدای دانشجو معلم، گفت: برگزاری این کنگره در دست برنامه ریزی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری کنگره استانی شهدای دانشجو معلم، گفت: برگزاری این کنگره در دست برنامه ریزی است.

ذبیح الله کاوه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای برگزاری کنگره استانی شهدای دانشجومعلم چهارمحال وبختیاری در حال برنامه ریزی هستیم، اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجومعلم کشور نیز در دستور کار قرار گرفته که امسال یا سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه 10 گام اصلی در راستای برگزاری اجلاسیه استانی شهدای دانشجو معلم پیش روی اعضای ستاد ترسیم شد، افزود: در گام نخست، سند لاله های شهدای دانشجو معلم چهارمحال وبختیاری که طی سه سال گذشته توسط خادمان شهدا جمع آوری و تدوین شده بود، از سوی ستاد مورد تأیید قرار گرفت.

کاوه گفت: گام دوم این بود که آرشیو فیزیکی و الکترونیک شهدای دانشجو معلم نیز تهیه شود که در دست تکمیل است؛ معرفی شهید منتخب، گام سوم ستاد است که در همین راستا شهدای والامقام فاطمه اسدیان و بهزاد مهری منتخب واحد بانوان دانشگاه فرهنگیان و شهدای والامقام حفیظ الله رفیعی و غلامرضا طادی منتخب واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای دانشجو معلم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

کنگره شهدای دانشجو معلم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود