مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-27اقتصادي

پیشرفت 50 درصدی قطعه شماره 2 پروژه محور سلطانیه- قیدار به کبودرآهنگ


فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه اعتبار قطعه شماره 2 (ده جلال تا کمربندی قیدار) پروژه سلطانیه_قیدار به کبودرآهنگ تضمین شده است، گفت: - جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه پروژه های شهرستان خدابنده که برای سفر دوم رییس جمهور به استان لحاظ شده است بیشتر در حوزه بهداست و درمان، تکمیل پروژه های نا تمام ورزشی و آموزشی و بحث راه های شهرستان است، اظهار داشت: تامین اعتبارات پروژه های شهرستان به صورت تلفیقی است به طوری که هم از محل سفر رییس جمهور، تامین اعتبار از طریق مولد سازی و نیز خیرین صورت می گیرد.

  فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه اعتبار قطعه شماره 2 (ده جلال تا کمربندی قیدار) پروژه سلطانیه_قیدار به کبودرآهنگ تضمین شده است، گفت: پیشرفت فیزیکی این قطعه در حال حاضر بیش از 50 درصد است.

وی با اشاره به قطعه شماره 4 و 5 این پروژه که به ترتیب انتهای کمربندی تا سه راهی پیر مرزبان و سه راهی پیر مرزبان تا مرز استان زنجان با همدان را شامل می شود، گفت: آسفالت ریزی بخشی از قطعه شماره 4 انجام شده و ابنیه های قطعه شماره 5 هم ساخته شده است.

تاراسی با بیان اینکه به دلیل کاهش دما در این منطقه درحال حاضر آسفالت ریزی صورت نمی گیرد، گفت: پیش بینی می شود در سال 1404 کل مسیر سلطانیه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی قطعه شماره 2 پروژه محور سلطانیه- قیدار به کبودرآهنگ

پیشرفت 50 درصدی قطعه شماره 2 پروژه محور سلطانیه- قیدار به کبودرآهنگ