مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 00:262023-12-06سياسي

طائب: آمریکا در جبهه روسیه و غزه شکست خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در اجلاسیه اساتید حوزه که در سالن همایش های دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند طوفان الاقصی آمریکازدایی است، اظهار کرد: برای تبیین این موضوع باید مقدمه ای از سیر تحولات جهانی را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا پس از استقلال به دنبال اداره جهان بود، مطرح کرد: آن ها با بهره برداری از دو قدرت نرم و سخت به دنبال این بودند که ارزش های آمریکایی را به ارزش های جهانی تبدیل کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این حرکت با جنگ نرم تا جنگ جهانی دوم و فروپاشی شوروی ادامه داشت، عنوان کرد: در سال 1991 مارکسیسم شکست خود و آمریکایی ها خود را پیروز میدان می دانستند.

وی با بیان اینکه جامع ترین برنامه امنیت ملی آمریکا 25 ساله است، خاطرنشان کرد: دولت مردان آمریکا اعلام کردند که سرنوشت آمریکا و جهان در سال 2030 همزمان با 250 سالگی آمریکا تعیین خواهد شد.

طائب با اشاره به اینکه تحولات جهانی تا سال 2030 صورت می گیرد، تصریح کرد: در سال 2030 مشخص می شود که آمریکا به عنوان کدخدای جهانی حاکمیت خواهد کرد و یا دورانی رو به افول را درپیش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: آمریکا در جبهه روسیه و غزه شکست خورده است

طائب: آمریکا در جبهه روسیه و غزه شکست خورده است