مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13اقتصادي

بهبود وضعیت آب شرب شهر بندرعباس


اداره کل آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: تعمیر خط انتقال آب بندرعباس از آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی پایان یافته است و به زودی وضعیت آب بندرعباس عادی می شود.

- ایسنا/هرمزگان اداره کل آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: تعمیر خط انتقال آب بندرعباس از آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی پایان یافته است و به زودی وضعیت آب بندرعباس عادی می شود.

ظهر امروز (چهارشنبه، 22 آذر ماه) شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد که عملیات تعمیر خط انتقال از محل آب شیرین کن به مرکز استان با اقدامات شبانه روزی به پایان رسیده است.

در این اطلاعیه با قدردانی از صبوری مردم، آمده است: با اتمام عملیات تعمیرات، فعالیت آب شیرین کن بندرعباس از سر گرفته شده است.

با توجه به خالی شدن خط انتقال و مخازن ذخیره، عملیات انتقال آب از محل آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس که 50 درصد نیاز آبی مرکز استان از این محل تامین می شود، در حال انجام است.

امیدواریم در ساعت های آینده شاهد پایداری کامل آب این شهر باشیم.

شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از شهروندان خواست با توجه به افت فشار آب در ساعت های گذشته و افزایش تقاضا، با مصرف بهینه، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان را در تامین نیاز آبی شهروندان و پایداری کامل آب یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت آب شرب شهر بندرعباس

بهبود وضعیت آب شرب شهر بندرعباس