مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-10سياسي

باید گفتمان انقلابی در دانشگاه فراگیر شود/ مهمترین رسالت جنبش دانشجویی، روشنگری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محسن عسکرزاده، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان ،در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: - محسن عسکرزاده گفت: برای فتح قله ها و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید گفتمان انقلابی در دانشگاه فراگیر شود و دانشجویان در سنگر علم و پژوهش بیشتر تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محسن عسکرزاده، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان ،در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در شرایط امروز مهمترین رسالت جنبش دانشجویی، تبیین و روشنگری در بین آحاد جامعه است.

وی با ارائه تحلیلی از وقایع 16 آذر افزود : در آن زمان دانشجویان در اعتراض به حضور نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا و در اعتراض از سرگیری روابط بین ایران و بریتانیا که از زمان مصدق متوقف شده بود، دست به اعتراض زدند و به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت : آمریکا و انگلیس با ایجاد دوقطبی های کاذب، پول پاشی بین گروهی از اوباش و ارتشیان، زمینه سازی و فضاسازی ضد فرهنگی، بستر را برای کودتای علیه دولت مصدق فراهم کردند.

عسکرزاده گفت : با اجرای کودتا در 28 مرداد ،نفت ایران طی یک کنسرسیوم آمریکایی و انگلیسی تحت غرامت بیگانگان قرار گرفت و رؤیای ملی شدن صنعت نفت ایران با شکست موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید گفتمان انقلابی در دانشگاه فراگیر شود/ مهمترین رسالت جنبش دانشجویی، روشنگری است

باید گفتمان انقلابی در دانشگاه فراگیر شود/ مهمترین رسالت جنبش دانشجویی، روشنگری است