مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:452023-11-26اجتماعي

تصاویری ناب از طبیعت که مدهوش تان می کند


بدون هیچ حرف اضافه ای در این مقاله قرار است تعدادی از عکس های برتر و تحسین شده مسابقه سالانه عکاسی از طبیعت (NPOTY) تقدیم شما شود.

- بدون هیچ حرف اضافه ای در این مقاله قرار است تعدادی از عکس های برتر و تحسین شده مسابقه سالانه عکاسی از طبیعت (NPOTY) تقدیم شما شود.

 با توجه به زیاد بودن تعداد عکس ها، امکان قرار دادن تمام آن ها در یک مقاله نبود و همچنین در توضیح هر عکس، تنها خلاصه ای از توضیحات کامل عکاس قرار داده شده است.

امیدوارم از تماشای این عکس ها لذت ببرید.

دنیا برای من است برنده بخش پستانداران / عکاس: ساشا فونسِکا به گزارش سایت قطره و به نقل ازباتو، یک عکس چشم نواز از گردشِ یک پلنگِ برفی زیبا در دامنه رشته کوه لاداک در هندوستان.

راستش این عکس نتیجه یک پروژه سه ساله از قرار دادن دوربین های تله ای در ارتفاعات زیادِ رشته کوه هیمالیا در هندوستان و در نزدیکی مرز پاکستان و چین است.

“با وجود مشکلات زیاد این پروژه مانند سطح پایین اکسیژن در ارتفاعات و دشواری انتقال تجهیزات اما به خاطر جاذبه فراوان این جانور برای من، تن به این پروژه سخت دادم.

به خاطر توانایی بالای این گربه سان در استتار و البته حرکت بدون صدا و جلب توجه، اهالی محلی به پلنگ برفی لقب “روح کوهستان” داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری ناب از طبیعت که مدهوش تان می کند

تصاویری ناب از طبیعت که مدهوش تان می کند