مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-28سياسي

عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی شد


جلسه هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طبق برنامه هفتگی و منظم همیشگی در حالی تشکیل شد که با معرفی یک عضو جدید همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران مستقل و مدیران گروههای تابعه ایزوایکو برگزار شد دکتر کیکاووس ندایی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی شد.

در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی رییس هیئت مدیره ایزوایکو به عضو جدید ، معاونین، مدیران و سایر اعضای هیئت مدیره جهت آشنایی بیشتر ضمن معرفی خود به شرح مختصری از فعالیتهایشان در ایزوایکو پرداختند.

 اعتصام رییس هیئت مدیره ایزوایکو در جریان این جلسه با اشاره به اهمیت مسئولیت های اجتماعی در ایزوایکو و نگاه ویژه هیئت مدیره به این موضوع عنوان داشت باید بیش از پیش در امور مربوط به مسئولیت های اجتماعی مشارکت داشته باشیم و کارهایی انجام شود که خیرش به عموم مردم برسد.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره ایزوایکو، نیز بیانات خود را با خیرمقدم و خوش آمدگویی به عضو جدید هیئت مدیره شروع کرد و با اشاره به تغییر سیاستهای مجتمع در پذیرش شناورها و انتخاب کارفرما، از موفق بودن این تغییر سیاست کاری و رشد چشمگیر پروژه های مجتمع در دوسال اخیر نسبت به ادوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی شد

عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی شد