مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-24اقتصادي

کنجد بهانه ای برای تخلف نانوایی ها شده است


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه استفاده از کنجد بهانه ای برای تخلف در نانوایی ها شده است گفت: فروش نان کنجددار باید بر اساس قیمت تعیین شده در دستگاه کارتخوان باشد و دریافت مبلغ بیشتر تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر صبح امروز در جریان بازدید از نانوایی های سطح شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 90 درصد نانوایی های همدان بر اساس نرخ مصوب و بدون تخلف فعالیت می کنند و فقط تعداد محدودی هستند که قیمت مصوب را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از کنجد بهانه ای برای تخلف در نانوایی ها شده است گفت: فروش نان کنجددار باید بر اساس قیمت تعیین شده در دستگاه کارتخوان باشد و دریافت مبلغ بیشتر تخلف است و با آن برخورد قانونی می شود معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: هیچ گونه تخلفی قابل پذیرش نیست و با هر واحد نانوایی که خارج از ضوابط از مردم پول دریافت کند برخورد قانونی خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: سهمیه آرد نانوایی های متخلف کسر خواهد شد و اگر واحدی عملکرد خوبی داشته باشد افزایش سهمیه خواهد داشت .

ربانی مهر افزود: فروش هر گونه وسیله خوراکی حتی گرده های شیرین در نانوایی ها با دستگاه کارتخوان تخلف است و مشمول برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنجد بهانه ای برای تخلف نانوایی ها شده است

کنجد بهانه ای برای تخلف نانوایی ها شده است