مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-03اجتماعي

یادواره 136 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان در جیرفت برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یادواره 136 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان 22 آذرماه جاری در جیرفت برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یادواره 136 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان 22 آذرماه جاری در جیرفت برگزار می شود.

رضا رضایی امروز 12 آذرماه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شهدای فرهنگی و دانش آموزان با خون خود انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان بیمه کردند و امروز باید اهداف و سیره آنها در مدارس بین نسل جوان گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان فرصتی برای بیان خاطرات، تبیین اهداف آنها است و نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار دارد، گفت: باید فرهنگیان در کنار مسائل آموزشی، فرهنگسازی اهداف شهیدان دانش آموز را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

رضایی گفت: طرح ملی لاله های روشن با هدف پاسداشت و یادبود بیش از 1800 شهید دانش آموز و فرهنگی در مدارس سراسر استان کرمان عملیاتی و اجرا می شود.

وی گفت: همسو با اجرای این طرح، هر مدرسه یکی از شهدای دانش آموز یا فرهنگی ناحیه و یا منطقه خود را به عنوان شهید شاخص انتخاب و با مشارکت دانش آموزان ضمن برگزاری یادواره آن شهید، آثار فرهنگی نیز تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 136 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان در جیرفت برگزار می شود

یادواره 136 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان در جیرفت برگزار می شود