مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-23اقتصادي

گزارشی از همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در بندرانزلی


همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، همایش تجلیل از کارآفرینان برتر و فعال استان امروز دوم آذرماه به همت کانون کارآفرینی استان و انجمن صنفی مراکز مشاوره و کارآفرینی گیلان و با حضور تشکل های خصوصی و دستگاه های دولتی و اجرایی استان در کافه کارآفرینی هلدینگ هپی لند انزلی برگزار شد.

- ایسنا/گیلان همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، همایش تجلیل از کارآفرینان برتر و فعال استان امروز دوم آذرماه به همت کانون کارآفرینی استان و انجمن صنفی مراکز مشاوره و کارآفرینی گیلان و با حضور تشکل های خصوصی و دستگاه های دولتی و اجرایی استان در کافه کارآفرینی هلدینگ هپی لند انزلی برگزار شد.

علی زند وکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش از تشکیل هیئت امنای کانون کارآفرینی و اتاق فکر در تمام استان های کشور خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 3000 کارآفرین در کشور شناسایی شده است.

مقام معظم رهبری در دیداری که با کارآفرینان داشتند مباحث مهمی را مطرح فرمودند و ما هم تلاش می کنیم با هم اندیشی و تلاش های دولت و تصویب مصوبات در مجلس از مباحث سلیقه ای در استان ها عبور کنیم تا کارآفرینی بیش از هر زمان دیگری پیشرفت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در بندرانزلی

گزارشی از همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در بندرانزلی