مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-06سياسي

شیوه نامه نظارت بر شورا های حل اختلاف تدوین شد


مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: با همفکری و تعامل با مراکز توسعه حل اختلاف استان ها، شیوه نامه نظارت و بازرسی از مجموعه های شورا های حل اختلاف در 2 سطح تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، محمود حکیم به منظور بازرسی و نظارت بر فعالیت شورا های حل اختلاف به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف کشور در نشست با رییس کل دادگستری و اعضای شورای معاونین دادگستری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همت و تلاش کارکنان شورا های حل اختلاف این استان موجب شده تا عملکرد این شورا ها برای ایجاد صلح و سازش و توسعه فرهنگ گذشت در جامعه، روند روبه رشد و متعالی داشته باشد.

وی افزود: بر اساس معیار ها و شاخص های ارزیابی، مرکز توسعه حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری برای تحقق برنامه های تدوین شده و سیاست های کلان دستگاه قضایی از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است که باید با اتخاذ تدابیر مناسب این ظرفیت ها را عملیاتی سازد.

حکیم با اشاره به راهبرد نظارتی مرکز توسعه حل اختلاف کشور برای ارتقای سطح عملکرد شورا های حل اختلاف ابراز کرد: با همفکری و تعامل با مراکز توسعه حل اختلاف استان ها، شیوه نامه نظارت و بازرسی از مجموعه های شورا های حل اختلاف در دو سطح 1 و 2 تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه نظارت بر شورا های حل اختلاف تدوین شد

شیوه نامه نظارت بر شورا های حل اختلاف تدوین شد