مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-02اجتماعي

ساخت200 کیلومتر خط جدید مترو در پایتخت/ ایستگاه های مترو دو برابر می شوند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت انجام مطالعات پیش از آغاز عملیات اجرایی هر یک از خطوط مترو، گفت: مطالعه ای تحت عنوان نشریه 777 که مصوب سازمان برنامه و بودجه است، - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت انجام مطالعات پیش از آغاز عملیات اجرایی هر یک از خطوط مترو، گفت: مطالعه ای تحت عنوان نشریه 777 که مصوب سازمان برنامه و بودجه است، به شرح مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی و امکان سنجی حمل و نقل ریلی شهری و حومه می پردازد که این مطالعه برای هر خط باید انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی با اعلام اینکه در این مطالعات، پیوست های ترافیکی، محیط زیستی، اجتماعی و .

را داریم، افزود: در پروژه متروی پرند هم این مطالعات انجام شده که بر اساس آن، راه اندازی این خط به میزان قابل ملاحظه ای در کاهش ترافیک و آلودگی هوا اثرگذار است.

وی با اشاره به نیاز ضروری شهر پرند به مترو و پیش بینی انجام حدود 15 هزار سفر روزانه به عنوان یکی از دلایل و عوامل اصلی تصمیم گیری برای راه اندازی متروی پرند، اظهار کرد: توسعه مترو به عنوان یک وسیله حمل و نقل پاک، ایمن، سریع، راحت و در دسترس، مطالبه ای عمومی است و از این رو، با توجه به آثار و نتایج فعالیت مترو، برای توسعه هر چه بیشتر ناوگان ریلی تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت200 کیلومتر خط جدید مترو در پایتخت/ ایستگاه های مترو دو برابر می شوند

ساخت200 کیلومتر خط جدید مترو در پایتخت/ ایستگاه های مترو دو برابر می شوند