مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-29بين الملل

رفاقت ایلان ماسک با رژیم کودک کش هم به قهری لابی صهیونیست پایان نداد


با وجود اینکه صاحب پلتفرم ایکس (توییتر سابق) تحت فشار لابی صهیونیستی به دیدار سران رژیم صهیونیستی رفت، اما تحریم شبکه اجتماعی ایکس از سوی شرکت های آمریکایی حامی این رژیم کودک کُش ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت های بزرگ آمریکایی-صهیونیستی در پی حمایت دو هفته پیش ایلان ماسک از مردم فلسطین نه تنها تبلیغات خود را برای بازاریابی در شبکه اجتماعی ایکس متوقف کردند، بلکه از 10 روز پیش تاکنون پستی هم در صفحات خود در این پلتفرم منتشر نکردند.

سی ان ان نوشت: حساب های رسمی دیزنی، پارامونت، لاینزگیت، سونی پیکچرز، یونیورسال، و برادران وارنر دیسکاوری، شرکت مادر CNN، تقریباً 10 روز است که پس از حمایت ادعایی ماسک از پست هایی که به عنوان ضد یهودیت توصیف شده است، هیچ کلمه ای در این پلتفرم منتشر نکرده اند.

بر اساس این گزارش،  شرکت های مذکور آمریکایی (حامی رژیم صهیونیستی) رسما از تحریم ایکس چیزی نمی گویند؛ اما افرادی که راهبردهای تعامل با پلتفرم های رسانه های اجتماعی را دنبال می کنند، تأکید کردند که این اتفاق، تصادفی نیست، زیرا برخی از شرکت ها تصمیم گرفتند به دلیل آنچه مرتبط باایمنی برندشان است از انتشار هر چیزی در ایکس خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفاقت ایلان ماسک با رژیم کودک کش هم به قهری لابی صهیونیست پایان نداد

رفاقت ایلان ماسک با رژیم کودک کش هم به قهری لابی صهیونیست پایان نداد