مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-11اجتماعي

دانش آموزان، سفیران روشنایی هستند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: دانش آموزان می توانند به عنوان سفیران روشنایی  برای جامعه و خانواده ها در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و اصلاح الگوی مصرف در خانواده ها نقش آفرینی کنند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: دانش آموزان می توانند به عنوان "سفیران روشنایی"  برای جامعه و خانواده ها در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و اصلاح الگوی مصرف در خانواده ها نقش آفرینی کنند.

حمیدرضا کریمی فرد امروز، 20 آذرماه در جمع دانش آموزان گراش گفت: دانش آموزان بازوان توانمندی برای کمک به مدیریت مصرف انرژی هستند و نهاد آموزش و پرورش با توجه به جامعه هدف و فراگیری افراد تحت پوشش نیز می تواند تاثیر بسزایی در نهادینه کردن الگوهای مدیریت مصرف برق در جامعه داشته باشد.

وی در خصوص لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی از پایه ابتدایی به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: به دلیل آموزش پذیرتر بودن دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، آنان از همان ابتدا با فراگرفتن آموزش های لازم در موضوع انرژی برق، سفیران مناسبی در خانواده بوده و با رعایت موارد لازم و نیز یادآوری آن به والدین، می توانند به اصلاح الگوهای مصرف و کاهش مصارف غیر ضروری در ســاعات اوج بار شبکه برق کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان، سفیران روشنایی هستند

دانش آموزان، سفیران روشنایی هستند