مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-08سياسي

برخورد قاطع با فساد و اطلاع رسانی فوری انتظار مردم از مسئولان است


امام جمعه همدان با بیان اینکه برخورد قاطع با فساد و اطلاع درباره آن انتظار مردم از مسئولان است گفت: سرعت در برخورد با فساد بسیار مهم است و باید نتیجه بررسی ها نیز اعلام شود چراکه این اتفاق منجر به سرمایه اجتماعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه در ایام خاص سیاسی چون انتخابات، رعایت تقوا حساس تر می شود اظهار کرد: در شرایط اجتماعی خاصی که انسان قرار می گیرد، رعایت تقوای سیاسی سخت تر می شود و امیداریم در شرایط حساس تقوا خود را حفظ و از قضاوت ها مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه دین به انسان اجازه فساد در جامعه را نمی دهد افزود: کسانی که فساد می کنند دین را قبول ندارند هرچند تظاهر به دینداری کنند، این عده به دنبال فساد در زمین هستند که نتیجه آن آسیب زدن به دین مردم و خود مردم می شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه فساد امنیت جامعه را هم زیر سوال می برد تصریح کرد: قرآن کریم بر مبارزه با فساد در هر سطحی تأکید دارد و قانون اساسی ما نیز یکی از بهترین قانون ها برای تحقق عدالت است.

وی با بیان اینکه نهادهایی در کشور وجود دارند که وظیفه مبارزه با فساد را بر عهده دارند ادامه داد: در قوانین ما استرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با فساد و اطلاع رسانی فوری انتظار مردم از مسئولان است

برخورد قاطع با فساد و اطلاع رسانی فوری انتظار مردم از مسئولان است