مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-05اقتصادي

رتبه چهارم خرسان رضوی در برخورداری از سطح زیرکشت گندم


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به رتبه چهارم خرسان رضوی در برخورداری از سطح زیر کشت گندم در سطح کشور گفت: در سال جاری بالغ بر 198 هزار هکتار از سطح زیر کشت گندم استان مورد هدف اجرای طرح حمایتی کشت قراردادی گندم دولت قرار گرفته که از این .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به رتبه چهارم خرسان رضوی در برخورداری از سطح زیر کشت گندم در سطح کشور گفت: در سال جاری بالغ بر 198 هزار هکتار از سطح زیر کشت گندم استان مورد هدف اجرای طرح حمایتی کشت قراردادی گندم دولت قرار گرفته که از این بین 75 هزار هکتار به کشت دیم و 123 هزار هکتار از آن به کشت آبی اختصاص دارد.

وحیدرضا فریدونی امروز، 14 آذر ماه در نشست هماهنگی کشت قراردادی گندم خراسان رضوی اظهار کرد: در دومین سال و از آغاز اجرای طرح کشت قراردادی گندم سال جاری تا کنون 1260 کشاورز گندمکار با ثبت مشخصات خود در سامانه کشت قراردادی گندم استان، نسبت به ثبت قرارداد خود اقدام کرده اند.

وی با اشاره به رتبه چهارم خراسان رضوی در برخورداری از سطح زیرکشت گندم در سطح کشور افزود: در سال جاری بالغ بر 198 هزار هکتار از سطح زیر کشت گندم استان مورد هدف اجرای این طرح حمایتی دولت قرار گرفته که از این بین 75 هزار هکتار به کشت دیم و 123 هزار هکتار از آن به کشت آبی اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم خرسان رضوی در برخورداری از سطح زیرکشت گندم

رتبه چهارم خرسان رضوی در برخورداری از سطح زیرکشت گندم