مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-15بين الملل

مقام حزب الله: تاکنون فقط 5 درصد توانمان را به کار گرفته ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد عفیف» مشاور رسانه ای حزب الله لبنان امروز (جمعه) در مصاحبه ای، گفت که حزب الله در رویارویی با رژیم اسراییل تاکنون فقط 5 درصد توان خود را به کار گرفته است.

- مشاور رسانه ای حزب الله لبنان گفت که یک جنگ واقعی در مرز های لبنان با فلسطین اشغالی وجود دارد، اما یک جنگ فراگیر و گسترده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عفیف مشاور رسانه ای حزب الله لبنان امروز (جمعه) در مصاحبه ای، گفت که حزب الله در رویارویی با رژیم اسراییل تاکنون فقط 5 درصد توان خود را به کار گرفته است.

او به وبگاه روسیا الیوم گفت که جنگ در غزه و درگیری در جنوب لبنان تنها بر اقتصاد لبنان اثر نگذاشته، بلکه تمامی کشور های منطقه و روند تجارت بین المللی در منطقه را تحت تأثیر قرار داده است، به خصوص تأثیر بسیار منفی بر اقتصاد اسراییل گذاشته است.

محمد عفیف در خصوص تأثیر جنگ بر اقتصاد لبنان نیز گفت: تأثیر مستقیم بر اقتصاد تحت کنترل است و بیش از آن چه انتظار داشتیم رخ نداده است؛ طبیعتا در بخش گردشگری اثر می گذارد، اما گلوگاه های اصلی اقتصادی تقریبا به شکل طبیعی باقی مانده، چرا که جنگ به جنوب منحصر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: تاکنون فقط 5 درصد توانمان را به کار گرفته ایم

مقام حزب الله: تاکنون فقط 5 درصد توانمان را به کار گرفته ایم