مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-11بين الملل

ابوترابی: اتاق جنگ صهیونیست ها توسط آمریکایی ها اداره می شود


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش بس در غزه حاکی از آن است که پشت همه جنایات رژیم صهیونیستی، - یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش بس در غزه حاکی از آن است که پشت همه جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکاست.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت وتوی قطعنامه آتش بس در غزه از سوی آمریکا بیان کرد: امروز در غزه نه بیمارستان، نه مدرسه، نه مسجد هیچ یک در امان نیست و با کشتار کودکان و زنان، ارتش و مسئولان رژیم صهیونیستی عکس یادگاری می گیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: هیچ تعریفی فراتر از این برای تروریسم وجود ندارد؛ به کشوری تجاوز کرده و تمام قوانین بین المللی را نیز زیرپا گذاشتند و کودکان و زنان را نیز می کشند و به آن نیز افتخار می کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش بس در غزه حاکی از آن است که پشت همه این اقدامات آمریکاست، اگر آمریکا از صهیونیست ها حمایت نمی کرد، امروز اسراییل وجود نداشت.

ابوترابی با بیان اینکه بمب های رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا تامین می شود و اجازه آنان نیز از سوی آمریکا صادر می شود، گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر که این رژیم از هم پاشید، آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: اتاق جنگ صهیونیست ها توسط آمریکایی ها اداره می شود

ابوترابی: اتاق جنگ صهیونیست ها توسط آمریکایی ها اداره می شود