مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-28ورزشي

ایجاد مراکز تخصصی پزشکی ورزشی در 4 نقطه پایتخت


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از ایجاد مراکز تخصصی پزشکی ورزشی برای تسهیل خدمت رسانی به ورزشکاران در چهار نقطه شمال، جنوب، غرب و شرق پایتخت خبر داد.

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از ایجاد مراکز تخصصی پزشکی ورزشی برای تسهیل خدمت رسانی به ورزشکاران در چهار نقطه شمال، جنوب، غرب و شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی سالانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران که با علی جوادی، حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1401 تعداد ورزشکاران سازمان یافته که تحت پوشش بیمه پزشکی ورزشی قرار داشتند معادل 600 هزار و 926 نفر بود که نسبت به تعداد 367 هزار و 932 نفر در سال 1400، حاکی از رشد 63 درصدی است و در سال جاری نیز خوشبختانه شرایط بسیار خوبی وجود دارد و تاکنون که چهار ماه تا پایان سال باقی مانده به تعداد 600 هزار ورزشکار سازمان یافته در پایتخت رسیده ایم.

وی ادامه داد: تاکنون از نظر جمعیتی استان تهران با رشد 17 درصدی در صدر هیات های پزشکی ورزشی کشور قرار دارد و باید به مقوله جامعه هدف توجه ویژه داشته باشیم و توقعی که از استان تهران می رود بیش از دیگر استان های کشور است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی استان تهران، یک هفتم جمعیت کشور را در اختیار دارد، عنوان کرد: نحوه خدمت رسانی پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز تخصصی پزشکی ورزشی در 4 نقطه پایتخت

ایجاد مراکز تخصصی پزشکی ورزشی در 4 نقطه پایتخت