مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-11سياسي

نگاه مرحوم تسخیری بین المللی بود


تولیت آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: اگر بخواهیم تنگ نظری کنیم و روی مواضع خودمان باشیم نمی توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و باید این موضوع را کنار بگذاریم و با مردم جهان وارد مکالمه و حق را بگوییم.

- تولیت آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: اگر بخواهیم تنگ نظری کنیم و روی مواضع خودمان باشیم نمی توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و باید این موضوع را کنار بگذاریم و با مردم جهان وارد مکالمه و حق را بگوییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام قاضی عسکر -تولیت آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)- پیش از ظهر امروز دوشنبه (20آذرماه) در آیین نکوداشت نیم قرن خدمات علمی، ادبی و تقریبی محمدعلی آذر شب -محقق، مترجم و ادیب برجسته معاصر- که با حضور شخصیت های دینی و علمی در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار شد با بیان اینکه آشنایی من با مرحوم آذرشب در حدود چهار دهه است، اظهار کرد: در این مدت ایشان یکی از شخصیت های برجسته علمی و تقریبی جمهوری اسلامی بوده و هست.

وی ادامه داد: در قرآن وقتی می نگریم و رسالت پیامبر(ص) را می یبنیم شاهد هستیم که رسالت پیامبر(ص) بین المللی بوده و مخاطب دین اسلام تمام مردم دنیا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مرحوم تسخیری بین المللی بود

نگاه مرحوم تسخیری بین المللی بود