مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:112023-12-11فرهنگي

منتقدان لس آنجلس بهترین فیلم سال 2023 را انتخاب کردند


انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس نیز همانند دیگر نهادهای سینمایی برگزیدگان سال سینما را معرفی کردند و فیلم «منطقه مورد علاقه» ساخته «جاناتان گلیزر» را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کردند و «اوپنهایمر» به کارگردانی «کریستوفر نولان» در رتبه دوم جای گرفت.

- جی پلاس؛ انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس، منطقه مورد علاقه ساخته جاناتان گلیزر را به عنوان بهترین فیلم سال 2023 انتخاب کردند.

طبق گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس نیز همانند دیگر نهادهای سینمایی برگزیدگان سال سینما را معرفی کردند و فیلم منطقه مورد علاقه ساخته جاناتان گلیزر را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کردند و اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان در رتبه دوم جای گرفت.

سال گذشته، این انجمن دو فیلم را برای برترین جایزه سال خود انتخاب کرد: همه چیز همه جا همه به یکباره و تار که فیلم اول برنده بهترین فیلم در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در ماه مارس شد.

جاناتان گلیزر برای فیلم منطقه مورد علاقه بهترین کارگردان نام گرفت و یورگس لانیتموس هم برای فیلم بیچارگان در رتبه دوم بهترین کارگردانی قرار گرفت.

در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی هم سندرا هولر برای فیلم منطقه مورد علاقه و اما استون برای فیلم بیچارگان به صورت مشترک برگزیده شدند و جایزه بهترین بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان لس آنجلس بهترین فیلم سال 2023 را انتخاب کردند

منتقدان لس آنجلس بهترین فیلم سال 2023 را انتخاب کردند