مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-09اقتصادي

صدور سند مالکیت بر تالاب های سیران گول و شورگول آذربایجان غربی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: سند مالکیت برای مساحتی افزون بر 1760 هکتار از بستر رودخانه آغ چای و تالاب های سیران گول و شورگول در راستای تثبیت مالکیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی اظهار داشت: سند مالکیت برای مساحتی افزون بر 1760 هکتار از بستر رودخانه آغ چای و تالاب های سیران گول، شورگول و یادگارلو واقع در شهرستان های چایپاره و نقده در حوضه آبریز ارس و دریاچه ارومیه در راستای تثبیت مالکیت، اخذ شده است.

  وی افزود: بر اساس تفاهم نامه وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین پیگیری های مستمر انجام شده، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، در خصوص مالکیت دولت بر رودخانه ها و تالاب ها و تهیه سند، جلساتی با ارگان های ذیربط برگزار شده است.

  رستگاری تصریح کرد: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر آب های سطحی و با تثبیت مالکیت دولت (شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی)، امکان هر گونه سوء استفاده احتمالی و دخل تصرف در بستر و حریم رودخانه ها منتفی خواهد شد.

  وی یادآور شد: طول کل رودخانه های اصلی استان 5000 کیلومتر است و هدف گذاری شرکت برای اخذ سند مالکیت در سال جاری، حدود2500 هکتار از رودخانه ها و تالاب های استان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت بر تالاب های سیران گول و شورگول آذربایجان غربی

صدور سند مالکیت بر تالاب های سیران گول و شورگول آذربایجان غربی