مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-16سياسي

انفعال و بی تفاوتی در مقابل منکرات خیانت به اسلام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انفعال و مدارا در مقابل منکرات و تسامح در برابر آسیب های اجتماعی خیانت به اسلام و بشریت است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انفعال و مدارا در مقابل منکرات و تسامح در برابر آسیب های اجتماعی خیانت به اسلام و بشریت است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد معجز اردبیل در سخنانی اظهار کرد: حضرت زهرا پرچمدار موحدان راستین اسلام در عالم بشریت است.

وی در تبیین شخصیت والای حضرت زهرا (س) گفت: شخصیت شناسی حضرت زهرا(س) فقط با کلام پیامبر (ص) به درستی بیان شده که فرمودند: هر کس که حضرت زهرا را خشنود کند مرا خشنود کرده و هر کس مرا خشنود کند خدا را خشنود می کند و هر کسی حضرت زهرا را بیازارد مرا آزرده و هر کسی مرا بیازارد خدا را آزرده و هر کس خدا را بیازارد مورد غضب الهی قرار می گیرد.

وی رضایت الهی را در گرو رضایت حضرت زهرا (س) برشمرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) با این حدیث ارزشمند شخصیت والای حضرت زهرا (س) را برای بشریت تبیین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل مؤلفه های اساسی زندگی در الگوگیری از حضرت زهرا(س) را مبتنی بر اصول و ارزش های دین اسلام عنوان کرد و افزود: نهاد خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال و بی تفاوتی در مقابل منکرات خیانت به اسلام است

انفعال و بی تفاوتی در مقابل منکرات خیانت به اسلام است