مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-22پزشكي

مجوز تأسیس دانشکده پزشکی قانونی صادر شده است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با توجه به ضعیف بودن زیرساخت های بودجه ای سازمان ، اگر درصد کمی از بودجه های آن نیز محدود شود قطعاً با تعطیلی و مشکل در خدمت رسانی به مردم مواجه خواهیم شد.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته، مجوز راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضایی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور مسجدی با اشاره به لزوم به روز بودن دانش و تخصص در پزشکی قانونی و آموزش مهارت های لازم به پزشکان شاغل در پزشکی قانونی گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، مجوز راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضایی صادر شده که با فعالیت آن، بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در این بخش و ارتقای دانش و مهارت کارشناسان سازمان مرتفع خواهد شد.

وی همچنین فعالیت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و ساخت و تولید کیت های ژنتیک، دستگاه هموژنایزر و اتوسمپلر توسط نخبگان جوان آن، فعالیت مرکز فقهی و فعالیت های آموزشی و پژوهشی را از افتخارات سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور امروز در مرز دانش حرکت می کند، با این وجود برای پیشرفت هرچه بیشتر و دستیابی به علم روز دنیا تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تأسیس دانشکده پزشکی قانونی صادر شده است

مجوز تأسیس دانشکده پزشکی قانونی صادر شده است