مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-23سياسي

شرکت 75 هزار دانش آموز در شانزدهمین لیگ علمی پایا


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور از شرکت 75 هزار دانش آموز در شانزدهمین لیگ علمی پایا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرحله نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به صورت گروهی برگزار شد، بیش از 75 هزار دانش آموز شرکت کردند که پس از برگزاری مراحل شهرستانی و استانی، 550 دانش آموز به مرحله نهایی راه یافتند.

  سردار مجتبی باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج، پیشرو و خط شکن است و بسیج اهل تبدیل تهدیدها به فرصت هاست.

وی با بیان اینکه بسیج را یک فرهنگ و تفکر می دانیم و تمام دانش آموزان ایران اسلامی در این فرهنگ و تفکر زندگی می کنند، گفت: برای ما ملاک حضور در لیست نیست؛ همین که دانش آموزان دل در گرو پیشرفت های ایران اسلامی و نظام اسلامی دارند، صاحب تفکر و فرهنگ بسیجی هستند.

سردار باستان با اشاره به بین المللی بودن لیگ علمی پایا، افزود: در دوره های گذشته لیگ علمی پایا، دانش آموزان از 16 کشور در این لیگ شرکت کردند اما در این یکی، دو ساله اخیر به خاطر کرونا شاهد حضور دانش آموزان کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه و جهان در این لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 75 هزار دانش آموز در شانزدهمین لیگ علمی پایا

شرکت 75 هزار دانش آموز در شانزدهمین لیگ علمی پایا