مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-03دانش

424 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد برتر علوم انسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  به نقل از موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل زاده گفت: توجه به مساله ضرورت تحول در علوم، - رییس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گفت: 424 نفر پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد برتر حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  به نقل از موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل زاده گفت: توجه به مساله ضرورت تحول در علوم، به ویژه علوم انسانی از مهم ترین و ارزشمندترین دستاوردهایی است که انقلاب اسلامی ایران برای جهان اسلام به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری ، علوم انسانی به اندازه علوم صنعتی و پزشکی مهم است و پیشرفت و نظریه پردازی در آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ایشان بسیاری از حوادث و اتفاقات دنیا را ناشی از نظریه پردازی های دانشمندان این رشته ها می دانند و می فرمایند: بسیاری از حوادث دنیا حتّی در زمینه های اقتصادی و سیاسی و غیره، محکومِ نظرات صاحبنظران در علوم انسانی است؛ در جامعه شناسی، در روان شناسی، در فلسفه؛ آنها هستند که شاخص ها را مشخص می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

424 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد برتر علوم انسانی

424 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد برتر علوم انسانی