مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:552023-11-22سياسي

عنصر اصلی موفقیت دولت در کردستان انسجام و برادری است


استاندار کردستان دلیل موفقیت های دولت در استان را تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و انسجام، وحدت و برادری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: معنای بسیج مسوولیت پذیری است و این عزیزان هر جا تکلیفی هست ورود می کنند و دلسوزانه تکلیف را انجام می دهند.

استاندار کردستان با بیان اینکه بسیج متعلق به شغل و قشر خاصی نیست، عنوان کرد: تشکل های بسیجی، انسجام مستضعفان جهان را شکل می دهد امیدواریم اولین ثمره آن نابودی رژیم جنایتکار صهیونسیتی باشد.

وی در ادامه به بازتاب های سفر رییس جمهور به کردستان اشاره کرد و افزود: در سفر رییس جمهور استان بازتاب های خوبی صورت گرفت و این موضوع در دیدار رهبر با رییس جمهور نیز بیان شده و مقام معظم رهبری رضایت زیادی از سفر رییس جمهور به کردستان داشتند و این انگیزه مضاعفی برای خدمت به ما خواهد داد.

زارعی کوشا با تاکید بر جدیت بیشتر در کارها و حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: باید برای بهره گیری از ظرفیت های سفر که ظرفیت سازی و تعریف شده است، آماده باشیم که سال آینده سالی پربار در حوزه های مختلف باشد کمااینکه امسال تاکنون این شرایط بوده و نتیجه خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنصر اصلی موفقیت دولت در کردستان انسجام و برادری است

عنصر اصلی موفقیت دولت در کردستان انسجام و برادری است