مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:462023-12-08سياسي

دیدار وزیر تعاون با معلولان و جامعه بهزیستی طالقان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ سید صولت مرتضوی، در سفر یک روزه خود به طالقان با حضور در مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد، با معلولین و جامعه هدف بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

ساخت مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد اوایل دهه 60 به منظور ارایه خدمات به توان یابان و معلولین و جامعه هدف بهزیستی با همت و همدلی انسان های نیکوکار آغاز شد و هم اکنون دارای یک مرکز آموزش علمی کاربردی، سالن همایش، مرکز توانبخشی، سالن غذاخوری و کلاس ها و کار گاه های آموزشی است که با هدف آموزش های رایگانِ فنی و حرفه ای به توانیابان به کار خود ادامه می دهد.

سختی های امکان ادامه تحصیل معلولان جسمی ـ حرکتی در مراکز دانشگاهی باعث شده است تا این مجتمع نیکوکاری نخستین مرکز دانشگاهی ویژه توان یابان کشور را در سال 1390 تأسیس کند و علاوه بر آموزش فنی حرفه ای خدمات توانبخشی فیزیوتراپی، کاردرمانی، مددکاری و مشاوره، کاریابی و اشتغال حمایتی نیز ارایه شود.

همزمان سازی فرایندهای آموزش و کارورزی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و کوتاه مدت منجر به اشتغال از سویی و ایجاد انگیزه و خودباوری و استقلال مالی و حضور اجتماعی معلولین و مشارکت و مسئولیت پذیری از اهداف و ارزش های مجتمع رعد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر تعاون با معلولان و جامعه بهزیستی طالقان

دیدار وزیر تعاون با معلولان و جامعه بهزیستی طالقان