مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-20بين الملل

واکنش لبنان به بازدید وزیر فرانسوی از پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی


رییس پارلمان لبنان، وزیر خارجه فرانسه را به دلیل بازدید از پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی سرزنش و تاکید کرد که این رژیم متجاوز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الجمهوریه چاپ لبنان نوشت، نبیه بری، رییس پارلمان این کشور کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه را به دلیل بازدید از پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی سرزنش و تاکید کرد که این رژیم متجاوز است.

الجمهوریه در ادامه نوشت، کولونا در سفر اخیرش به بیروت ضمن ابراز نگرانی از احتمال تشدید تنش فعلی میان بیروت و تل آویو و درخواست از دو طرف درگیری مرزی برای اجرای قطعنامه 1701، هشدار داد، ممکن است لبنان در جنگی غرق شود که هرگز از آن نجات پیدا نکند.

همچنین این روزنامه لبنانی نوشت، کولونا در حالی بر لزوم اجرای دقیق این قطعنامه تاکید کرد که نبیه بری به او گفت، رژیم اشغالگر صهیونیستی ابتدا موظف است به مفاد قطعنامه یاد شده عمل کرده و به آن پایبند باشد، همچنین نبیه بری به او تاکید کرد که تل آویو اصلا به تعهدهای خود پایبند نیست و از همان لحظه ای که این قطعنامه تصویب شد، با نقض های هر روزه هوایی، زمینی و دریایی حاکمیت لبنان، شروع به نقض آن کرد.

رییس پارلمان لبنان در ادامه با تاکید بر اینکه لبنان به دنبال جنگ نیست، گفت: این طرف اسراییلی است که متجاوز است و باید حملات متجاوزانه خود را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش لبنان به بازدید وزیر فرانسوی از پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

واکنش لبنان به بازدید وزیر فرانسوی از پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی