مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:362023-11-28سياسي

وزیر کار: تفکر بسیجی بر تمام طراحی های دفاعی دشمن فائق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، هشتمین اجلاسیه ملی اندیشه ورزی بسیج جامعه کار و تولید به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و به منظور هم افزایی و راهبرد جامعه کار و تولید در راستای بررسی و  ارائه راهکار مسائل کار و تولید و ارائه طرح های کارشناسی و پژوهشی به دولت مردمی و قوی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه نفت برگزار شد.

سید صولت مرتضوی وزیر کار در این همایش اظهار کرد: امام فرمودند اگر طنین دل انگیز تفکر بسیجی بر کشوری سایه افکند چشم طمع جهان خواران از آن دور خواهد بود.

در  47 روز گذشته شاهد یک قیام تاریخی که خروجی اش پنجه در پنجه انداختن مجموعه ای محدود با استکبار غرب بود.

آنهایی که جغرافیایی طبیعی می دانند میفهمند وقتی یک منطقه ای با عرض 8 کیلومتر و طول 40 کیلومتر 47 روز هدف وحشیانه ترین حملات قرار بگیرد یعنی چه؟ ما به این می گوییم شخم زدن منطقه.

وی گفت: هم جریان مقاومت، هم استکبار جهانی برداشتی را از این حادثه و نبرد سنگین داشتند، این برداشت را میشود در دو بستر مورد بررسی قرار داد، 1- بستر میدان، 2- بستر سیاسی، در میدان چه شد، 47 روز در هر کیلومتر مربع صدها تن مواد منفجره با استفاده از تسلیحات ممنوعه فسفری و شیمیایی و با پیشرفته ترین تجهیزات استفاده شد، دستاوردش قریب به 15 هزار شهید و مجروح از انسان های بی گناه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: تفکر بسیجی بر تمام طراحی های دفاعی دشمن فائق شد

وزیر کار: تفکر بسیجی بر تمام طراحی های دفاعی دشمن فائق شد