مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-11سياسي

جذب کامل اعتبارات سفر نخست رییس جمهور در حوزه شهرداری گرگان


شهردار گرگان با بیان اینکه مرکز استان گلستان برای میزبانی از «دکتر ابراهیم رییسی» در سفر دوم به شکل کامل آماده است، افزود: همه مبلغ مصوب سفر نخست رییس جمهور در حوزه شهرداری جذب شده است.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه مرکز استان گلستان برای میزبانی از دکتر ابراهیم رییسی در سفر دوم به شکل کامل آماده است، افزود: همه مبلغ مصوب سفر نخست رییس جمهور در حوزه شهرداری جذب شده است.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت اقدامات شهرداری در خصوص چگونگی جذب و تخصیص اعتبارات مصوبات سفر نخست رییس جمهور به استان گلستان که در اسفندماه 1400 محقق شد، پرداخت و اظهار کرد: قطعاً این سفر دستاوردهای بسیار خوبی را در حوزه های مختلف عمرانی و عام المنفعه برای استان گلستان به تبع آن شهر گرگان داشته است.

وی با بیان اینکه در آستانه دومین سفر دکتر ابراهیم رییسی قرار داریم، ادامه داد: مجموعه شهرداری گرگان پس از تکمیل مصوبات سفر نخست در حال جمع بندی پروژه ها برای طرح در هیئت دولت جهت دریافت مصوبات جدید سفر دوم است.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه ره آورد سفر نخست رییس جمهور رقمی معادل 30 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های پارک بزرگ بانوان شهر گرگان بود، خاطرنشان کرد: این مبلغ مصوب سفر برای ساخت رمپ های ورودی پارک و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب کامل اعتبارات سفر نخست رییس جمهور در حوزه شهرداری گرگان

جذب کامل اعتبارات سفر نخست رییس جمهور در حوزه شهرداری گرگان