مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-29ورزشي

مهیاسازی زیرساخت های اقامتی لار برای میزبانی مسابقه فوتسال ایران و روسیه


فرماندار شهرستان لارستان با بیان اینکه برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال ایران و روسیه در این منطقه، سطح بالایی دارد، گفت: زیرساخت های اقامتی این شهرستان پاسخگوی میزبانی از چنین دیدار مهمی است.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان لارستان با بیان اینکه برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال ایران و روسیه در این منطقه، سطح بالایی دارد، گفت: زیرساخت های اقامتی این شهرستان پاسخگوی میزبانی از چنین دیدار مهمی است.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دیدارهای دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان استانی و شهرستانی امروز، 8 آذرماه در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان لارستان در این نشست با بیان اینکه زیرساخت های اقامتی این شهرستان پاسخگوی میزبانی از چنین دیدار مهمی است، گفت: این مسابقه سطح بالایی دارد و برای شهرستانی مثل لارستان و دست اندرکاران برگزاری، آزمون سختی محسوب می شود، به همین دلیل تمام تلاشمان این است که بتوانیم استان فارس را در این رویداد سربلند کنیم، بنابراین چند مکان اقامتی را در نظر گرفته ایم که مسئولان فدراسیون آن ها را تأیید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهیاسازی زیرساخت های اقامتی لار برای میزبانی مسابقه فوتسال ایران و روسیه

مهیاسازی زیرساخت های اقامتی لار برای میزبانی مسابقه فوتسال ایران و روسیه