مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-12سياسي

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران با 167 پروژه رونمایی شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان تهران گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان تهران با 5 اولویت و 167 پروژه تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران در نهمین اجلاسیه شورای فرهنگی عمومی و توسعه قرآنی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این مراسم گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان تهران با 5 اولویت و 167 پروژه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه سند مهندسی فرهنگی یک سند راهبردی است ادامه داد: در برش های استانی این سند رویکرد عملیاتی مطرح است، اقدامات استانی و دستگاه های همکاری در آن تعیین می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره چگونگی عملیاتی شدن برش های استانی سند مهندسی کشور متذکر شد: برای اینکه این هدف محقق شود در گام نخست باید شورای فرهنگ عمومی استان از شورایی بودن به قرارگاهی بودن تغییر رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران با 167 پروژه رونمایی شد

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تهران با 167 پروژه رونمایی شد