مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-28اقتصادي

طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می شوند


ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به منظور کمک به توسعه ملی پایدار در فراخوانی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی– محاسباتی حمایت می کند.

- ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به منظور کمک به توسعه ملی پایدار در فراخوانی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی– محاسباتی حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در بیست و یکمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی و مطالعاتی خود (نیمه دوم سال 1402) از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی حمایت می کند.

در این فراخوان، موضوعاتی از جمله فرهنگ، تاب آوری اجتماعی، رسانه و متقاعدسازی، باورها و ارزش ها، مدل های فرهنگی و فرهنگ سنجی شناختی، تصمیم گیری و ترجیحات اقتصادی مورد توجه قرار دارد.

این فراخوان چهارمین اقدام ستاد به منظور کمک به توسعه ملی پایدار همه جانبه به مدد علوم و فناوری های شناختی درحوزه علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی است.

مخاطب این فراخوان، مراکز و گروه های دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه جمع آوری یا تحلیل داده های دیجیتال برای مشارکت در ایجاد زیرساخت های نرم، توسعه فناوری و تجاری سازی خدمات و تولید محصولات علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی برای ارائه ایده ها و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی است که به مدد آن بتوانند به درک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می شوند

طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می شوند