مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-24سياسي

اجتماع صدها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور+ تصویر


اجتماع وحدت آفرین بسیجیان امروز در سراسر کشور برگزار شد و مردم در کنار نیروهای بسیج، همدلی خود را با آرمان های انقلاب اسلامی ابراز کردند.

-   *آذربایجان غربی اجتماع بزرگ بسیجیان ارومیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

امروز مردم و بسیجیان مهمان ویژه رزمایش بسیج در ارومیه بودند *کرمان در ادامه هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان بم با حضور قشرهای مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

ناصر بهروز، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بم اظهار داشت: بیش از 75 هزار نفر از بسیجیان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، شما بسیجیان از سلسله شهدا هستید.

وی عنوان کرد: آنچه امروز مقاومت غزه را پایدار کرده، فرهنگ بسیج است، ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین ارتش دنیا است اما گرفتار بسیجیان غزه شده است، مردم غزه ایستاده و مقاومت می کنند، کاری که در فرهنگ بسیجی جا افتاده است.

*کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد و مردم و بسیجیان بار دیگر با مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی تجدید میثاق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع صدها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور+ تصویر

اجتماع صدها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور+ تصویر