مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-25اجتماعي

سومین پیاده روی شهروندان نوش آباد برای گرامیداشت نخستین بانوی پرستار


شهروندان نوش آباد برای سومین سال پیاپی آیین پاسداشت نخستین بانوی پرستار این شهر را با پیاده روی 12 کیلومتری از ارگ ایلخانی نوش آباد تا قلعه ابراهیم آباد، - ایسنا/اصفهان شهروندان نوش آباد برای سومین سال پیاپی آیین پاسداشت نخستین بانوی پرستار این شهر را با پیاده روی 12 کیلومتری از ارگ ایلخانی نوش آباد تا قلعه ابراهیم آباد، برگزار کردند.

اکرم سادات عمارتی، اولین بانوی پرستار نوش آباد در آیین پیاده روی گرامیداشت روز پرستار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دورهمی های خانوادگی یکی از اتفاق های مثبتی است که به شدت کاهش پیدا کرده و شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان به فضای مجازی پناه برده اند که می تواند به مشکلات جسمی و روحی دامن بزند.

بنابراین در روزهای تعطیل همراه با خانواده یا دوستان در طبیعت گردش کنید.

وی افزود: شهروندانی که اصول اولیه بهداشت فردی و سلامت روان را رعایت می کنند کمتر دچار مشکل می شوند، اما مردم و حتی نسل جوان و تحصیل کرده، نیز به اهمیت بهداشت جسم و روان خود بی توجه شده اند.

اولین بانوی پرستار نوش آباد، تصریح کرد: استرس، تغذیه نامناسب و فقدان فعالیت فیزیکی مهم ترین دشمنان سلامتی انسان در شرایط امروز جامعه هستند و مهم ترین راهکار حفظ سلامتی، نیز رعایت اصول پیشگیری از آنها است، اما مردم تا دچار بیماری نشده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پیاده روی شهروندان نوش آباد برای گرامیداشت نخستین بانوی پرستار

سومین پیاده روی شهروندان نوش آباد برای گرامیداشت نخستین بانوی پرستار