مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-02اقتصادي

چند بانک در بازار پایه فرابورس حضور دارند؟


معاملات بانک دی متاسفانه در ابتدای آبان ماه امسال تعلیق شد و در 8 آذرماه با توجه به اطلاعیه ای که بر روی کدال قرار گرفت این نماد از بازار دوم فرابورس لغو پذیرش شد و حالا باید با توجه به مصاحبه های انجام شده به بازار پایه منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از  لغو پذیرش شد.

در این اطلاعیه آمده بود: به استناد ماده 42 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران به استحضار می رساند به علت شمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت (عدم خروج از شمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت طی مهلت مقرر توسط هیئت پذیرش)، پذیرش اوراق بهادار ناشر از فهرست اوراق بهادار پذیرفته شده در فرابورس ایران لغو گردید.

حالا باید نماد دی برای ادامه معاملات به بازار پایین تر یعنی بازار پایه نقل مکان کند.

در این رابطه معاون ناشران فرابورس ایران طی مصاحبه ای اظهار داشت: بر اساس صورت های مالی 1400 در 5 سال گذشته، 4 سال آن را مشمول ماده 141 بوده و هیات پذیرش یک سال به بانک دی برای خروج از شمولیت این ماده فرصت داد، اما در صورت های مالی سال 1401 نیز کماکان دی مشمول ماده 141 قانون تجارت بود.

معاون ناشران فرابورس عنوان کرد: با توجه به عدم خروج این شرکت از ماده 141، نماد دی لغو پذیرش شد و این نماد در روز های آتی به بازار پایه جهت درج و انتقال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند بانک در بازار پایه فرابورس حضور دارند؟

چند بانک در بازار پایه فرابورس حضور دارند؟