مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:262023-12-09فرهنگي

جبلی: مستند سازانی که پیشرفت های کشور را به تصویر می کشند حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  کاشان، پیمان جبلی، رییس رسانه ملی در اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند در کاشان با بیان اینکه، کاشان ظرفیت ها، مشاهیر و پتانسیل های بالقوه ای دارد، اظهار کرد : رسانه ملی خانه مستندسازان است و با افتخار آنها ر را در آغوش می کشد و افتخار می کند که قاب رسانه ملی مزین به آثار مستندسازان پیشکسوت و جوان است.

وی با بیان اینکه، زحمات زیادی از سوی مسؤولان مربوطه جهت برپایی جشنواره کشیده شده است، افزود: برای تقویت تولیدات به ویژه مستند مدیریت جدیدی به نام مدیریت مستند ایجاد کردیم تا حمایت موثرتری از مستندسازان صورت گیرد.

جبلی با اشاره به پرمخاطب ترین مستند تلویزیون به نام عرصه طبیعت، گفت: این مستند با اقلیم متنوع و سرزمین های مختلف در چهارگوشه کشور باعث شده تا فضای قابل توجهی را برای مستند طبیعت در اختیار فعالان عرصه طبیعت گردی قرار دهد.

رییس رسانه ملی با  اشاره به اینکه امیدواریم جشنواره تلویزیونی مستند در کاشان تبدیل به جشنواره بین المللی  شود، ابراز داشت: صدا و سیما از مستندسازان ما به ویژه افرادی که توانایی همکاری با مستندسازان سایر کشورها را دارند، حمایت می کند و امیدواریم در سال آینده شاهد برگزاری جشنواره بین المللی مستند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: مستند سازانی که پیشرفت های کشور را به تصویر می کشند حمایت می کنیم

جبلی: مستند سازانی که پیشرفت های کشور را به تصویر می کشند حمایت می کنیم