مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-02سياسي

مرد تنهای جنگل


تاریخ سرزمین ایران مملو از شخصیت هایی است که به رغم زیست و کوچ مظلومانه شان، همواره نام و یادشان در سپهر ایران زمین ماندگار شد؛ از شیخ فضل الله نوری و محمدتقی خان پسیان گرفته تا شیخ محمد خیابانی و بسیاری از شهدای 8 سال دفاع مقدس که با از خودگذشتگی نام و .

- تاریخ سرزمین ایران مملو از شخصیت هایی است که به رغم زیست و کوچ مظلومانه شان، همواره نام و یادشان در سپهر ایران زمین ماندگار شد؛ از شیخ فضل الله نوری و محمدتقی خان پسیان گرفته تا شیخ محمد خیابانی و بسیاری از شهدای 8 سال دفاع مقدس که با از خودگذشتگی نام و یاد خود را در این مرز و بوم مانا و ماندگار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما در این بین و از جمله شخصیت های بزرگ می توان به میرزا یونس استادسرایی معروف به میرزا کوچک خان فرزند میرزا آقابزرگ اشاره کرد؛ شخصیتی که در کلام رهبر معظم انقلاب همواره به صورت ویژه مورد تمجید و تعریف قرار گرفته است.

ایشان در بیانات شان در سال 80 پیرامون این شخصیت بزرگ فرمودند: یک انسانی از همت، اراده، شخصیت و هویت خودش خرج کند تا برای یک نسل هویت، شخصیت و اراده ببخشد و میرزا کوچک خان این کار را کرد، او مرد تنها، باصفا و با ایمانی بود که در مظلومت مرد اما شخصیت خودش را در تاریخ ایران تثبیت کرد، یک مشعل شد برای راه و ما در دوران مبارزات خود هر بار نام میرزا کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد تنهای جنگل

مرد تنهای جنگل