مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-20بين الملل

رهبر انصارالله : اگر آمریکا اقدامی انجام دهد، ناوشکن هایش را هدف قرار خواهیم داد


رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به کشتار فلسطینی ها می پردازد و علیه آنها مرتکب زشت ترین جنایات شده است.

- رهبر جنبش انصارالله : رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به کشتار فلسطینی ها می پردازد و علیه آنها مرتکب زشت ترین جنایات شده است.

رهبر جنبش انصار الله یمن امروز در سخنانی در هشداری بی سابقه به آمریکا اعلام کرد که بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسراییل است و اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، به همراه محاصره این منطقه و جلوگیری از ورود غذا و دارو به آن، عموم فلسطینی ها را هدف قرار داده است.

  سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: در مدت 75 سال گذشته دشمن صهیونیست به تجاوز به ملت فلسطین در غزه ادامه داده و در این زمینه مرتکب زشت ترین و فجیع ترین جنایات شده است.

  رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به کشتار فلسطینی ها می پردازد و علیه آنها مرتکب زشت ترین جنایات شده است.

  عبدالملک الحوثی همچنین گفت: اشغالگران بیمارستان های نوار غزه را به عنوان هدف نظامی اعلام کرده اند و به جنایاتشان در نوار غزه افتخار می کند و غیر نظامیان را هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله : اگر آمریکا اقدامی انجام دهد، ناوشکن هایش را هدف قرار خواهیم داد

رهبر انصارالله : اگر آمریکا اقدامی انجام دهد، ناوشکن هایش را هدف قرار خواهیم داد