مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-19فناوري

کلاهبرداری یک میلیاردی از یک کرمانی در پی دریافت پیامک جعلی


رییس پلیس فتا استان کرمان در خصوص پیامک های ارسالی به شهروندان تحت عنوان «پیامک مامور پست» به عنوان یکی از جدیدترین شیوه های مجرمان سایبری، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضایی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اعلام کرد که پیامکی از سوی شماره ای شخصی و ناشناس تحت عنوان مأمور پست برایم ارسال و از من خواست که برای مشاهده ابلاغیه قضایی خود وارد یک لینک شوم که با  کلیک بر روی آن لینک، نرم افزاری بر روی گوشی ام نصب، که ضمن سرقت اطلاعات کارت بانکی و برداشت یک میلیارد ریال از حساب بانکی ام، همان پیامک به سایر مخاطبینم ارسال شد.

 رییس پلیس فتا استان کرمان با بیان اینکه این پرونده کشف و تحویل مراجع قضایی شد، افزود: کاربران به هیچ عنوان به اینگونه پیامک ها اعتماد نکرده و بر روی لینک های ناشناس کلیک نکنند و توجه داشته باشند که نشانی اصلی سامانه ابلاغ قضایی www.

sana.

adliran.

ir  بوده و هر نشان دیگری جعلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هواره در شرایط مختلف، روش های جدیدی برای کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی ابداع می شود و در شرایط فعلی نیز یکی از شگرد های مورد استفاده کلاهبرداران، ارسال پیامک جعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری یک میلیاردی از یک کرمانی در پی دریافت پیامک جعلی

کلاهبرداری یک میلیاردی از یک کرمانی در پی دریافت پیامک جعلی