مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-02سياسي

برگزاری محفلی با هدف شکوفایی استعدادهای قرآنی مهریز


به منظور شکوفایی و توانمندی هرچه بیشتر قاریان مهریز و شناسایی استعدادهای برتر این شهرستان، محفل انس با قرآن کریم با حضور کاروان اساتید قرآن استان یزد برگزار شد.

- محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز شب گذشته در این محفل قرآنی گفت: با توجه به فراخوانی که انجام شد استعدادهای برتر قرآنی شناسایی و در کارگاه آموزشی با حضور اساتید قرآنی استان در دانشکده پردیس شکیب مهریز حضور یافته و از آموزش های لازم بهره مند شدند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح در جهت شکوفایی و توانمندی هرچه بیشتر قاریان مهریز و شناسایی استعدادهای برتر اقدام شود.

فرماندار گفت: خوشبختانه پتانسیل های بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که می توان با این اقدام و همچنین شرکت در دوره های آموزشی تخصصی، این توانمندی را افزایش داد.

وی افزود: همه ما باید عمل به قرآن کریم و توجه به مفاهیم کلام الهی را علاوه بر تلاوت در دستور کار قرار دهیم، به ویژه مدیران و کارکنان اداری که باید پیشگام در این اقدام باشند و اگر عمل به دستورات قرآن را در زندگی پیاده کنیم، قطعاً از بسیاری از کاستی ها و معضلات دور خواهیم شد.

دهقان ضمن تشکر از حضور اساتید و فعالان قرآنی استان در این شهرستان، گفت: خوشحالیم که دارالولایه مهریز میزبان حاملان و اساتید قرآن است؛ هر کجا قرآن باشد، برکت و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفلی با هدف شکوفایی استعدادهای قرآنی مهریز

برگزاری محفلی با هدف شکوفایی استعدادهای قرآنی مهریز