مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-06دانش

دانشجویان یادگیری مطالب علمی و مهارت آموزی را سرلوحه خود قرار دهند


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه زندگی دانشجویی فرصت مناسبی برای مهارت آموزی است، گفت: شایسته است که دانشجویان از لحظه لحظه فرصت های دوران دانشجویی استفاده کنند و یادگیری مطالب علمی و در کنار آن مهارت آموزی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه زندگی دانشجویی فرصت مناسبی برای مهارت آموزی است، گفت: شایسته است که دانشجویان از لحظه لحظه فرصت های دوران دانشجویی استفاده کنند و یادگیری مطالب علمی و در کنار آن مهارت آموزی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حسن محمدی مجد در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که امروز (15 آذرماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مناسبت روز دانشجو محدود به یک روز مشخص نیست و هر روز خدا، روز دانشجو است.

این بخش از زندگی دانشجویی، طلایی ترین بخش زندگی است و فرصت مناسبی برای سرمایه اندوزی و مهارت آموزی برای کل دوران زندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بنابراین شایسته است که دانشجویان از لحظه لحظه فرصت های دوران دانشجویی استفاده کنند و یادگیری مطالب علمی و در کنار آن مهارت آموزی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان یادگیری مطالب علمی و مهارت آموزی را سرلوحه خود قرار دهند

دانشجویان یادگیری مطالب علمی و مهارت آموزی را سرلوحه خود قرار دهند