مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-04سياسي

مسابقات کتابخوانی نوعی جهاد تبیین است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی «المعمدانی» نوعی جهاد تبیین بوده و ارزش مضاعف این برنامه در آن است که دهه نودی ها تصویرگر و روایت گر وحشی گری رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی المعمدانی نوعی جهاد تبیین بوده و ارزش مضاعف این برنامه در آن است که دهه نودی ها تصویرگر و روایت گر وحشی گری رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

کریم خورشیدوند، سیزدهم آذرماه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی المعمدانی که در سالن جلسات کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه موضوع کتاب و کتابت در رشد حیات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، می تواند در برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه کتاب خوب را باید ترویج کرد تا مردم به کتابخوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی آنان شود افزود: مردم باید کتاب های ارزشمند و مناسب بافرهنگ و ارزش های هر منطقه را بشناسند.

در ادامه نیز سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان بیان کرد: جنایات اسراییل در فلسطین اشغالی محصول تفکر و فرهنگ استکباری سران آمریکا است که هیچگاه قابل جمع شدن در فرهنگ توحیدی ملت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کتابخوانی نوعی جهاد تبیین است

مسابقات کتابخوانی نوعی جهاد تبیین است